Súprava G4 – Teplo a oheň
570.00 €
s DPH
(463.41 € bez DPH)
- Kód produktu: G4
- pokusná súprava
- metodická príručka pre učiteľa
- pracovný zošit pre žiaka s návodom a podrobnými informáciami o jednotlivých pokusoch
- úložný box 35 x 27 x 11 cm
- pre žiakov ZŠ
- Expedujeme do: 72 hodín
- Vytlačiť stránku produktu
- Upozorniť priateľa na tento produkt
- Sledovať cenu produktu
- Otázky ohľadom produktu: stiefel@stiefel-eurocart.sk
Bez väčšej námahy
Zo všetkých možností, ako nadchnúť deti a mládež pre prírodné vedy, je nepochybne najefektívnejšou tá, pri ktorej môžu sami experimentovať.
Je však otázkou, či je to možné bez vynaloženia mimoriadneho úsilia učiteľa, čo sa týka jeho práce a času, najmä ak sa má experimentovanie uskutočniť počas vyučovania a s celou triedou.
Systém MEKRUPHY redukuje učiteľom vynaložené úsilie na realizáciu žiackych experimentov
na minimum a realizáciu pokusov umožňuje na rôznych miestach, nielen v špecializovanej učebni.
Vysoká efektívnosť systému MEKRUPHY
Spočíva v účinnom spolupôsobení štyroch významných faktorov:
- vysoká kvalita prístrojového vybavenia
- stabilná pracovná skupina
- vyspelá experimentálna literatúra
- výroba v Nemecku
Vybavenie systému MEKRUPHY pozostáva zo šiestich experimentálnych boxov, v ktorých sú k dispozícii všetky potrebné prístroje pre jednu alebo dve tematické oblasti. Ľahké, no predsa pevné úložné boxy z nerozbitného plastu sú navrhnuté tak, aby na pracovnom stole či na pracovnom mieste zostalo dostatok miesta pre samotné experimentovanie aj písanie.
Systém MEKRUPHY poskytuje žiakom kvalitné experimentálne prístroje, ktoré umožňujú dosiahnutie veľmi presných výsledkov. Žiaci sa v úlohe „experimentálnych spolupracovníkov“ cítia dôležito a zodpovedne. Tento spôsob umožňuje vierohodne sprostredkovať vedeckú požiadavku experimentov.
Všestranne použiteľné nástroje šetria nielen peniaze a miesto, ale zároveň podnecujú kreativitu dieťaťa.
Úložný box je vyrobený z vysoko kvalitného plastu, ktorý je odolný proti nárazu. Vďaka rozmerom 35 x 27 x 11 cm vytvára na každom stole dostatočný priestor na realizáciu pokusov. Spolu s obsahom váži iba 2 až 3 kg.
Poriadok ľahko a rýchlo
Vsadený diel boxu z vysoko kvalitného, mimoriadne odolného a vzhľadovo príťažlivého plastu poskytuje každému nástroju prostredníctvom individuálnych výrezov svoje miesto. Od začiatku to vedie deti prirodzeným spôsobom k dodržiavaniu poriadku a uľahčuje dospelým kontrolu ich činností.
Pracovné skupiny
Pracovné skupiny pozostávajú v ideálnom prípade vždy z dvoch až štyroch žiakov. Skupiny by mali byť počas jedného školského roku zachované pre všetky experimenty. Každá skupina sa zapíše do zoznamu, pričom sa jej priradí číslo. Vždy pracuje s boxom rovnakého čísla. Týmto spôsobom nesie skupina žiakov - experimentátorov osobnú zodpovednosť za „svoj“ box. Učiteľ vydáva žiakom experimentálne súpravy osobne a po ukončení experimentu ich znovu od nich osobne prevezme. Okrem experimentov v partnerských skupinách sú plánované aj experimenty v rámci celej triedy.
Základné informácie
Každá zo šiestich experimentálnych súprav disponuje brožúrou s detailnými informáciami k jednotlivým experimentom. V nich nájdete nielen vzdelávacie štandardy, ale aj dôležité informácie o prírodovednom pozadí a praktické pokyny k realizácii príslušných experimentov. Pritom sú zohľadnené rôzne doterajšie poznatky detí. Texty sú ľahko zrozumiteľné, jasne rozčlenené, prehľadne zobrazené a metodicky šikovne zostavené.
Pokusy sú usporiadané tak, aby deti s postupným experimentovaním mohli stále viac využívať svoju iniciatívu a kreativitu. Pre spoločné vyhodnotenie experimentov ponúka učiteľovi návrhy ich riešení.
Progresívny rast
Texty MEKRUPHY príručky sú zrozumiteľné, ľahko pochopiteľné a prehľadne usporiadané. Poradie pokusov je zámerne zvolené tak, aby deti mohli vďaka postupne nadobudnutým skúsenostiam čoraz väčšmi prejaviť vlastnú iniciatívu a kreativitu.
Príručky obsahujú mnoho podnetov na vzbudenie záujmu u detí o danú tematiku, ako aj postup realizácie pokusov a spôsob vyhodnocovania.
Pokusy:
- 1. Je voda studená alebo teplá?
- 2. Ako reagujú kvapaliny na zmenu teploty?
- 3. Ako teplomer získal svoje rozdelenie?
- 4. Ako reaguje vzduch na zmenu teploty?
- 5. Ako reagujú pevné látky na zmenu teploty?
- 6. Ako funguje bimetal?
- 7. Akým smerom sa prenáša teplo?
- 8. Vedú všetky látky teplo rovnako?
- 9. Ako sa prenáša teplo v kvapalinách?
- 10. Ako reagujú telesá na tepelné žiarenie?
- 11. Dá sa prenosu tepla zabrániť?
- 12. Prečo sa oplatí zatepľovať?
- 13. Ako reaguje ľad na soľ?
- 14. Z čoho sa skladá plameň sviečky?
Obsah súpravy:
- úložný box
- vsadený diel s výrezmi na každý nástroj
- statívová tyč
- bimetalový pás
- vodivá tyč
- dlhá hliníková tyč
- gumová zátka
- hadicová spojka
- statívová svorka
- digitálny teplomer
- Erlenmeyerova banka
- teplomer bez stupnice
- silikónová hadica
- teplonosná rúra
- ukazovadlo
- podperný blok
- závesný blok
- izolačná škatuľa
- vrchnák izolačnej škatule
- hliníková kocka
- čajová sviečka
- objímka
- kadička
- vlnená tkanina