Súprava G1 – Vidieť a počuť  330.00 € s DPH
(268.29 € bez DPH)

  • Kód produktu: G1
  • pokusná súprava
  • metodická príručka pre učiteľa
  • pracovný zošit pre žiaka s návodom a podrobnými informáciami o jednotlivých pokusoch
  • úložný box 35 x 27 x 11 cm
  • pre žiakov ZŠ

Bez väčšej námahy

Zo všetkých možností, ako nadchnúť deti a mládež pre prírodné vedy, je nepochybne najefektívnejšou tá, pri ktorej môžu sami experimentovať.

Je však otázkou, či je to možné bez vynaloženia mimoriadneho úsilia učiteľa, čo sa týka jeho práce a času, najmä ak sa má experimentovanie uskutočniť počas vyučovania a s celou triedou.

Systém MEKRUPHY redukuje učiteľom vynaložené úsilie na realizáciu žiackych experimentov
na minimum a realizáciu pokusov umožňuje na rôznych miestach, nielen v špecializovanej učebni.

Vysoká efektívnosť systému MEKRUPHY

Spočíva v účinnom spolupôsobení štyroch významných faktorov:

  • vysoká kvalita prístrojového vybavenia
  • stabilná pracovná skupina
  • vyspelá experimentálna literatúra
  • výroba v Nemecku

Vybavenie systému MEKRUPHY pozostáva zo šiestich experimentálnych boxov, v ktorých sú k dispozícii všetky potrebné prístroje pre jednu alebo dve tematické oblasti. Ľahké, no predsa pevné úložné boxy z nerozbitného plastu sú navrhnuté tak, aby na pracovnom stole či na pracovnom mieste zostalo dostatok miesta pre samotné experimentovanie aj písanie.

Systém MEKRUPHY poskytuje žiakom kvalitné experimentálne prístroje, ktoré umožňujú dosiahnutie veľmi presných výsledkov. Žiaci sa v úlohe „experimentálnych spolupracovníkov“ cítia dôležito a zodpovedne. Tento spôsob umožňuje vierohodne sprostredkovať vedeckú požiadavku experimentov.

Všestranne použiteľné nástroje šetria nielen peniaze a miesto, ale zároveň podnecujú kreativitu dieťaťa.

Úložný box je vyrobený z vysoko kvalitného plastu, ktorý je odolný proti nárazu. Vďaka rozmerom 35 x 27 x 11 cm vytvára na každom stole dostatočný priestor na realizáciu pokusov. Spolu s obsahom váži iba 2 až 3 kg.

Poriadok ľahko a rýchlo

Vsadený diel boxu z vysoko kvalitného, mimoriadne odolného a vzhľadovo príťažlivého plastu poskytuje každému nástroju prostredníctvom individuálnych výrezov svoje miesto. Od začiatku to vedie deti prirodzeným spôsobom k dodržiavaniu poriadku a uľahčuje dospelým kontrolu ich činností.

Pracovné skupiny

Pracovné skupiny pozostávajú v ideálnom prípade vždy z dvoch až štyroch žiakov. Skupiny by mali byť počas jedného školského roku zachované pre všetky experimenty. Každá skupina sa zapíše do zoznamu, pričom sa jej priradí číslo. Vždy pracuje s boxom rovnakého čísla. Týmto spôsobom nesie skupina žiakov - experimentátorov osobnú zodpovednosť za „svoj“ box. Učiteľ vydáva žiakom experimentálne súpravy osobne a po ukončení experimentu ich znovu od nich osobne prevezme. Okrem experimentov v partnerských skupinách sú plánované aj experimenty v rámci celej triedy.

Základné informácie

Každá zo šiestich experimentálnych súprav disponuje brožúrou s detailnými informáciami k jednotlivým experimentom. V nich nájdete nielen vzdelávacie štandardy, ale aj dôležité informácie o prírodovednom pozadí a praktické pokyny k realizácii príslušných experimentov. Pritom sú zohľadnené rôzne doterajšie poznatky detí. Texty sú ľahko zrozumiteľné, jasne rozčlenené, prehľadne zobrazené a metodicky šikovne zostavené.
Pokusy sú usporiadané tak, aby deti s postupným experimentovaním mohli stále viac využívať svoju iniciatívu a kreativitu. Pre spoločné vyhodnotenie experimentov ponúka učiteľovi návrhy ich riešení.

Progresívny rast

Texty MEKRUPHY príručky sú zrozumiteľné, ľahko pochopiteľné a prehľadne usporiadané. Poradie pokusov je zámerne zvolené tak, aby deti mohli vďaka postupne nadobudnutým skúsenostiam čoraz väčšmi prejaviť vlastnú iniciatívu a kreativitu.

Príručky obsahujú mnoho podnetov na vzbudenie záujmu u detí o danú tematiku, ako aj postup realizácie pokusov a spôsob vyhodnocovania.

 

Pokusy:

  • 1. Potrebujeme svetlo na to, aby sme videli?
  • 2. Čo spôsobuje svetlo v oku?
  • 3. Ako reaguje oko na svetlo?
  • 4. Prečo potrebujeme dve oči?
  • 5. Kedy vidíme čierno-bielo alebo farebne?
  • 6. Prečo vnímame farebný kruh ako sivý?
  • 7. Čo sa deje so svetlom na vode?
  • 8. Čo sa deje so svetlom vo vode?
  • 9. Akú farbu má svetlo?
  • 10. Odkiaľ pochádzajú pestré jesenné farby?
  • 11. Aký čierny je tieň?
  • 12. Kde môžeme vidieť tieň?
  • 13. Aký veľký je tieň?
  • 14. Aký tieň vzniká pri dvoch zdrojoch svetla?
  • 15. Čo môžu počuť moje uši?
  • 16. Prečo potrebujeme dve uši?
  • 17. Počujeme so šnúrkou lepšie?
  • 18. Ako môžeme telefonovať so šnúrkou?

 

Obsah súpravy:

  • úložný box
  • vsadený diel s výrezmi na každý nástroj
  • držiak na šošovky
  • plastová odmerka
  • platňový držiak
  • tyčový držiak so šošovkou
  • filtračný papier v dávkovači
  • pohár na telefonovanie
  • plastová nádobka
  • skrutka s ryhovanou hlavou
  • držiak na tienidlo
  • transparentné tienidlo
  • predlžovacia tyč
  • nožnice
  • farebný krúžok
  • šnúrka v dóze
  • dutá prizma
  • biela platnička (s farebnými políčkami)
  • zvonkohra platnička
  • tyčové svietidlo

PODOBNÉ PRODUKTY

Nezmeškajte informácie o novinkách, zľavách a akciách.